26 września 2015

Zacznę, od tego, że.... - początek

                                                                    Hej ! :) 

Mam na imię Justyna. Od wielu lat interesuję się skokami narciarskimi. Oglądam zawody, śledzę nowinki ze świata skoków, analizuje wywiady z zawodnikami.
Oprócz tego, od niedawana zaczęłam na poważnie kolekcjonować autografy skoczków narciarskich. Otrzymywanie nowych autografów daje mi mnóstwo radości i nie wyobrażam sobie, że mogłabym teraz zakończyć wysyłać prośby.
Udało mi się już uzbierać całkiem niezłą kolekcję, którą chciałabym zaprezentować na swoim blogu. Oczywiście zachęcam do zadawania pytań, na każde chętnie odpowiem. W końcu nie dawno sama zaczynałam i nie do końca wiedziałam co i jak.
Mam nadzieje, że moja kolekcja będzie się powiększać i nie zabraknie materiałów na kolejne posty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz